Laatste dagen melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Laatste dagen melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Laatste dagen melbourne

Blijf op de hoogte en volg Bryan

01 November 2015 | Australië, Melbourne

Goedemiddag lezers,

Ik heb weer is een paar leuke dagen achter de rug. Zoals jullie in mijn vorig verslag konden lezen ging ik 3 dagen naar de great ocean road & the grampians. Deze dagen waren erg leuk ik had een leuke groep en een leuke tour guide. Deze was erg spontaan en easy. Hij vertelde over zijn eigen ervaringen en gaf handige tips. Dit was gelukkig niet zo'n gast die alleen maar geld uit je probeerde te trekken. Eerste dag zaten we al meteen op de great ocean road. Erg mooie zichzag wegen langs het cliff waar ik graag met de motor zou willen rijden. Onze eerste bestemming was om te lunchen hier kregen we van onze tour guide al meteen een paar verse oesters voor geschoteld. Hierna hebben we onze reis voort gezet verder de bergen in over de great ocean road. Onderweg zijn we een paar keer gestopt om een paar mooie foto's te maken van rotsen, beaches, wild animals en vuurtorens. Onze eerste dag zat erop en zijn we naar onze hostel gegaan ergens in een heel stil gebied. Hier hebben we onze eerste nacht doorgebracht met heerlijk eten en een lekker drankje tot de late uurtjes. Volgende morgen moest we weer vroeg op en zijn we naar een aboriginal stam geweest die ons wat over de geschiedenis heeft geleerd en over de techniek van het speerwerpen die, we hierna zelf uit mochten proberen. Daarna zijn we de twelve apostelen gaan bezoeken. Je had de keuze om deze via een helicopter vlucht te gaan bekijken of gewoon via de lookout points. Ik heb gekozen voor het tweede want ik vond het namelijk best prijzig. Hierna zijn we naar het national park van de grampians gereden waar je heel veel wild kon spotten zoals koala's kangaroos en kaka toes. Ook waren er volgens die gewoon op de hand of schouder kwamen zitten als je wat voedsel voor ze had. De dag begon aan zijn einde te komen en zijn we doorgereden naar onze overnachtings plek ergens midden in het bos. Hier woonde een local die kilometers land had waar bijna nooit iemand kwam. Hier hadden we de keuze om in een soort van bungelow $20 te slapen of je tent op te zetten tussen de kangeroos. Ik koos natuurlijk voor het avontuurlijke dus heb met 3 andere onze tenten op gezet waar we na een lange avond vallende sterren bekijken en smink voor halloween zijn gaan slapen. Ik had zelfs mijn eigen bodyguard (hond) die de hele nacht naast me tegen de tent aan heeft geslapen en me de volgende morgen kwam wakker maken. We zijn toen weer op de vroege morgen vertrokken om terug naar ons hostel in melbourn gebracht te worden. Wat een rit maar leuke herrineringen aan dit avontuur met een leuke groep nieuwe vrienden. Good night xxx

  • 05 November 2015 - 09:56

    Edesta:

    Hoi aussie,

    Leuke trip zeg.
    Ik zou ook voor een tent kiezen groot gelijk.
    Maar er volgen er nog meer dus..... Geniet.

    Xjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 19203

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: