Bye Bye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Bye Bye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Bye Bye Australia

Door: Bryan Eegerdingk

Blijf op de hoogte en volg Bryan

04 Augustus 2016 | Australië, Sydney

Goedemiddag allen,

Mijn laatste dagen in Australie waren erg leuk maar toch ook emotioneel. Heb mijn laatste dagen dan ook erg goed besteed om nog te doen wat ik nog graag wou. In Byron Bay ben ik al eerder geweest maar, omdat de sfeer hier zo leuk is besloot ik er nog een keer naar terug te gaan. Hier heb ik me dan wederom erg vermaakt. Ben wat oude bekende reizigers tegen gekomen waarmee ik hier ben gaan surfen en relaxen op het strand. Goh wat is deze plek leuk zo laid-back. Na twee dagen was het dan tijd om door te trekken naar New Castle waar ik goede herinneringen aan overgehouden heb. Helaas verliep dit een beetje anders dan gepland. Mijn plan was om de hotel manager waarmee ik het goed kon vinden te verrassen. Echter heb ik er geen rekening mee gehouden dat mijn bus pas om 4 uur in de ochtend aan komt en dan alles gesloten is. Dus ik kwam aan in Newcastle maar dan ook alles was gesloten hier. Wat een verlaten stad. Hostel, hotels, barretjes alles was dicht. Sta je dan 4 uur snachts met je spullen en regen opkomst. Dus er zat niks anders op dan op straat gaan slapen als een echte backpacker laten we maar zeggen. Na een paar keer rondlopen en een goed plekje zoeken heb ik dan eindelijk een plekje gevonden. Ben op de parkeerplaats bij een dokter onder een afdakje gaan slapen. Heb mijn handoek op de grond gelecht en mijn slaapzak uitgerold. Daar gingen we dan. Heb 3 uurtjes prima geslapen ondanks de regen. Maar we hebben het overleefd. Het begon al vroeg licht te worden en dus tijd voor mij om op te staan voordat ik misschien een boete of weet ik veel wat zou krijgen. Cafeetjes waren gelukkig nu wel open. Even een lekker warm drankje en ontbijtje en was weer helemaal fris. Hierna heb ik mijn goede vriend opgezocht in het hostel waarmee ik de hele dag heb gekletst en doorgebracht. Heerlijk verwend door een gratis slaapplek ontbijt lunch en dinner. In de avond was het weer tijd voor mij door te trekken naar Sydney. Met nog 1 dag op de agenda is mijn Australie avontuur bijna voorbij. In Sydney heb ik nog even mijn laatste dingetjes geregeld en afgesproken met een oude bekende uit NZ. We zijn dan ook naar de bekende Opera house geweest om mijn reis mooi af te sluiten. Hier begon het 10 maanden geleden met 20 man en eindig ik nu in me eentje. Heb even goed de tijd genomen om van het uitzicht te genieten en te bedanken voor het mooie avontuur Australlie mij gegeven heeft. Nu is het tijd om door te trekken naar mijn volgende bestemmingen. Thailand Dubai Bali. Waar ik een goede vriend en mijn ouders weer eindelijk ga zien.

Tags: Goodbye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 19200

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: