Melbourne cup - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Melbourne cup - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Melbourne cup

Blijf op de hoogte en volg Bryan

05 November 2015 | Australië, Tasmania

Goedenavond lezers,

Afgelopen dagen in Melbourne waren erg geslaagd. Ik had leuke kamergenoten en ben tegen iemand aangelopen die uit Monte Carlo Monaco kwam. En bleek een writter te zijn van het magazine Polo de.Marco

Hij vertelde mij dat hij over twee dagen het wel bekende paart race event de Melbourne cup zou gaan bezichtigen en vroeg of ik wat had te doen aankomende dagen en of het me leuk leek om met hem mee te gaan met zijn fotograaf. Dit kon ik natuurlijk niet laten schieten echter was deze dag een dag dat iedereen gedrest moest gaan en ik had geen nette kleding bij me. Gelukkig had Mike (writter) genoeg kleding bij zich die ik mocht lenen en gek genoeg paste alles precies. Van colbertje tot aan schoenen.

De dag van de cup was aangebroken heel Australië is er mee bezig. Choas op straat overal mensen voor de tv's gedrest champagne noem maar op. Mike en ik mlchten overal bij we hadden vip passen dus konden bij de bekende locals maar ook internationale beroemdheden zoals david guetta, miss universe en het nichtje van princes diana. Verder waren er heel veel fotografen en moddelen. Af en toe werden ik en Mike ook door paparazzi gefotografeerd erg grappig om mee gemaakt te hebben. Verder zijn we ook naar een paar paardenraces gaan kijken maar het was meer kletsen met mensen en fotograferen. Rond 5e was het wel afgelopen en waren we gesloopt en konden niet wachten om onze kleding en schoenen uit te doen en lekker neer te knallen op ons bedje. Back to reality.

In de avond was er nog wel een poker avond waar ik aan mee gedaan heb dat was erg gezellig. Helaas niet gewonnen maar wel gezellig gesproken met duitsers die echt overal zijn en nog een paar nederlanders. De volgende ochtend moest ik uitchecken en zette ik mijn vlucht voort naar Tasmanie waar ik op dit moment zit. Ik wist dat als ik uit de stad zou gaan dat het wat rustiger zou zijn maar mijn eerste indruk van tasmanie is saai weinig te zien en doen. Terwijl het de 3e mooiste plek van Australië schijnt te zijn. Waarschijnlijk gewoon verkeerde plaatsje. Heb een mooi hostel met eindelijk weer is een lekkere douch. Met mij zijn op dezelfde dag twee Nederlandse jongens aan gekomen waarmee ik met een van hun vd week een autootje ga huren om dit eiland te gaan bezichtigen. Het schijnt dat je het eiland al in 5 dagen rond kan gaan. Wat eerst niet mijn bedoeling was want wou hier een baantje zoeken tot einde van december. Maar zoals het er nu uit ziet gaat dat hem niet worden. Het is best saai hier op straat en het stikt van de Japanse meiden die heg snelle werk doen bij Farms. Dus een baantje zul je hier niet snel gaan vinden. En wat mij betreft hoef ik hier ook niet lang te blijven maar wie weet wat aankomende dagen mij gaat brengen.

Goodnight xxx

  • 05 November 2015 - 22:24

    Edwin:

    Hi Bryan

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Top dat je dit evenement waar je normaal nooit bijkomt van dichtbij heb mogen meemaken.
    We gaan ervan uit dat je toch de mooie plekken van tasmania zal ontdekken.
    Veel plezier en voor later succes bij het vinden van een baantje.

    Gr edwin en marjon

  • 07 November 2015 - 11:14

    Samantha :

    Hey neef,

    Wat gaaf dat je Melbourne cup meemocht maken man! Dit is ff een ander wereldje he?! Ik vind het leuk dat je verschillende dingen onderneemt.

    Nu zit je in Tasmania? Hoop dat je dit ook leuk gaat vinden en dat je snel een baantje vind. En pas op met die meiden he :p

    Dikke kus

  • 12 November 2015 - 15:28

    Cynthia:

    Ha Bryan,
    ik krijg gewoon geen mailtjes als je een stukje hebt geschreven, dacht laat ik is kijken heeft ie gewoon al 5x geschreven! Geen idee wat er mis gaat??!!
    Anyway, ziet er superrrr uit. Backpacken is gewoon even wennen, maar geniet vooral van je vrijheid en het losse leven HEEEEERLIJK toch! Heb wel vaker gehoord dat er in Perth heel veel werk is. Vriend van mij is daar toen ook aan het werk geweest. Ennehhh bananen plukken, schijnt goed te verdienen ;)
    Veel plz met je roadtrip! oja een bekende van mij van skiles geven woont ook al een tijd in Melbourne, mocht je nog terug gaan en op zoek naar werk zijn kan ik haar altijd nog voor je contacten als je wil! Ook de oom van Jan met zijn familie woont in Melbourne dus we kunnen altijd vragen of zij iets weten qua werk! Just to let you know.
    Voor nu enjoy down under!!!!
    take care xxx

  • 14 November 2015 - 04:44

    Bryan:

    Cynthia,

    Dankjewel voor je feedback. Mocht ik echt niks kunnen vinden dan laat ik het je weten :-) thnx anyway. Ik ben nu onderweg naar Newcastle. Misschien vind ik daar wat. En waarom je geen bericht krijgt geen idee. Geef anders even je email adres door dan voeg ik je toe. Xxx Bryan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tasmania

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 19215

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: