Zware dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Zware dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Zware dagen

Blijf op de hoogte en volg Bryan

29 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

Goedenavond,

Laatste dagen waren redelijk zwaar. Ben nu alleen op stap en voel me niet helemaal rustig en ontspannen. Moet elke dag kijken en regelen wat ik de volgende dagen wil gaan doen. Dat is juist de bedoeling van het backpacken maar daar heb ik het nog even moeilijk mee. Heb een tijdje zitten dubben om een auto te huren en een trip over de wel bekende great ocean road te gaan doen, maar dit bleek toch best prijzig en te lang rijden zijn. Dus heb ik uiteindelijk toch maar besloten om een 3daagse tour te boeken. Waar ik 1 gratis dagtour naar wilson promontory krijg. Verder had ik het deze dag wel een beetje gehad ik zat niet lekker in me vel en ben naar een parkje gegaan en lekker in het gras gaan liggen ontspannen. De volgende dag had ik mijn tour naar wilson promontory. Had totaal geen idee wat mij te wachten stond, maar dit was een zeer geslaagde dag. Kangeroes in het wild gezien, berg beklomen en uitzicht op mooie witte stranden waar we uiteindelijk ook nog even een wandeling op hebben gemaakt. Vandaag was een rustig dagje voor mij ben naar het strand in Melbourne geweest en heb hier even een lekker kleurtje kunnen krijgen. Morgen begint mijn drie daagse tour over de great ocean road en grampians waar we in tenten zullen gaan overnachten tussen de Kangeroes en watervallen. Ik kijk er nu al naar uit. Heb het inmiddels wel een beetje gehad met het stadsleven en wil na deze week doortrekken naar Tasmanie waar ik hopelijk meer me rust kan vinden en kan gaan genieten van mijn reis in Australië. Slaaplekker lezers.

  • 29 Oktober 2015 - 15:03

    Edesta:

    Hoi Bryan,

    Kom op geniet ervan. Het zal soms zwaar zijn maar that's Life he.
    Ik kan goed begrijpen dat je moeite krijgt met sommige Nederlandse woorden heb ik soms ook met al die talen door elkaar.
    Probeer een programma voor jezelf te maken. Dit wil ik zien en doen. Wij denken en zijn allemaal bij jou in je hart.
    En overal heb je minder en Nice people.
    In ieder geval een Dikke X

  • 29 Oktober 2015 - 15:15

    Monica:

    Hi Bryan, wordt vast wel weer beter hoor. Is ook heel spannend om ineens alles zelf te moeten regelen. Maar dat kan je wel en je zult allemaal interessante mensen ontmoeten en mooie dingen zien. En soms vallen de mensen en dingen misschien een keer tegen. Dat kan altijd en overal gebeuren. Zal wel vaker wat op en neer gaan de komende maanden, maar ook daar kan je van genieten. Er achter komen wat je wel en niet leuk en belangrijk vindt, kan tenslotte alleen als je ook minder leuke dingen meemaakt.

    Dus geniet echt van alles! Elke ervaring is er weer één die je anders mooi gemist had, en dàt zou pas zonde zijn. ik volg je met veel plezier, grote knuffel!

  • 30 Oktober 2015 - 18:01

    Monique Hart:

    Hoi Bryan
    Je moet er ff doorheen komt goed.
    Het is ff wennen maar je kan het geniet van elke dag.
    Goede reis verder xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 19215

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: