Kiwi tour Pahia - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Kiwi tour Pahia - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Kiwi tour Pahia

Door: Bryan

Blijf op de hoogte en volg Bryan

14 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Pahia

Mijn Kiwi tour is begonnen. (By the way mensen die uit NZ komen worden Kiwi's genoemd)

Allereerst vertrek ik naar het noordelijkste puntje van NZ. (Bay of Islands Pahia). Het is een drukke bus maar, ook heel erg gezellig met allemaal backpackers met hetzelfde doel. Begin trouwens wel een beetje moe te worden van continue dezelfde gesprekken. Waar kom je vandaan? Wat zijn je plannen? Hoelang blijf je? ect.ect.

Onderweg zijn we een paar keer gestopt langs de weg om onze eerste watervallen te zien in NZ. Dit was meteen al indrukwekkend dit beloofd veel goeds. Eenmaal aangekomen in Pahia heb je de keuze om een vrije middag te hebben of om een paar activiteiten te doen zoals zwemmen met dolfijnen of skydiven. Ik heb al goed uitgestippeld waar ik wat wil gaan doen dus voor mij was het hier een vrije middag. In de bus geeft de chauffeur ons informatie over de plaatsen en komt daarna met een paar brochures langs met activiteiten die je kan boeken via hun. Ik ben hier niet zo van want, ik weet ook die ze hier commissie over krijgen. Maar ze garanderen de goedkoopste te zijn dus een kijkje nemen kan geen kwijt. Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds aan het vergelijken. Het kan af en toe best wel wat dollars schelen als je het online boekt of via Kiwi. Voor vele is het makkelijk om alles via Kiwi te boeken omdat, alles dan voor je geregeld is en het word zo mooi gemaakt dat het heel aantrekkelijk klinkt. ( Hier trap ik natuurlijk niet in).

Ik moest 4 dagen blijven in Pahia omdat, mijn bus later ging dan die van de rest van mijn vrienden. Helaas ik had nu al een leuke groep mensen om me heen waar ik al snel afscheid van heb moeten nemen. Natuurlijk wel nummers uitgewisseld dus die kom ik zeker weten nog wel een keer tegen op dit eiland.



  • 20 Januari 2016 - 19:23

    Amelita:

    Hahaha,super jouw verslagen,wel lachen hoe je schrijft. Ik ben trots op je hoe je de dingen aanpakt o.a. Het vergelijken van de prijzen, toch een teken dat je iets heb opgestoken van je daddy. I'm so proud of you!!!!!

Tags: Pahia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 19215

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: