Reisn richting Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Reisn richting Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Reisn richting Sydney

Door: Bryan

Blijf op de hoogte en volg Bryan

15 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Goedenavond allen,

Het verhaal is ondertussen langer geworden dan verwacht maar, zoals beloofd zou ik iets van mij laten horen dus bij deze.
Afgelopen dagen zijn zware dagen geweest. Heb voorlopig wel lang genoeg in het vliegtuig gezeten.

De dagen zijn best raar gegaan omdat we natuurlijk te maken hebben met tijdsverschillen. Dinsdag zijn we vertrokken van Amsterdam naar bangkok. Deze duurde voor mijn gevoel erg lang we hebben er 12 uur over gedaan. Wel met 3 maaltijden en onberkt drinken. Vervolgens aangekomen hebben we met de groep een uurtje rond gelopen en konden vervolgens weer in het zelfde vliegtuig stappen. (Tank pauze)

Tweede vlucht bangkok Taiwan. Dit was nog eens 4 uur vliegen. Maar iedereen was zo moe dat we er eigenlijk niks van gemerkt hebben. Wederom incl. maaltijden. Eenmaal aangekomen in Taiwan werder we met een taxi naar ons hotel gebracht die er erg luxe uitzag alsof het een nieuw 5 sterren hotel was. Kamers helemaal in orde twee 2 persoonsbedden een douch en een bad waar we ons eindelijk eens lekker konden opfrissen. Wij hadden 9 uur eigen tijd te besteden voordat we weer terug naar het vliegveld gebracht zouden worden. Dus je ik kon wel gaan slapen maar je bent in Taiwan hè dat is veel indrukwekkender natuurlijk. Dus 1 van mijn reisgenoten had nog een bekende local die ons wel een beetje door de stad kon guide. Dit was helemaal super zoals bijna elk Aziatisch land ze rijden er kris kras door elkaar heen en maar toeteren, overal tentjes met gekke hapjes die ik natuurlijk wel even moest proberen, toen het eenmaal donker werd waren er mooie kleurijke lichten overal. Prachtig om te zien, maar voor herhaling vatbaar daar skip ik Taiwan voor maar ik heb natuurlijk maar een gedeelte gezien. Na paar uur wandelen zijn we ons nog even op gaan frissen en terug gebracht naar het vliegveld. Waar ons de volgende vlucht van 9 uur vliegen naar sydney op ons stond te wachten.

Derde vlucht Taiwan - Sydney
Is erg snel gegaan wederom omdat we zo moe waren. In dit vliegtuig hadden we ook wat grotere zit plaatsen waardoor slapen wat aangenamer was. Heb nog films gekeken op het schermpje voor me maar ben door het vele reizen en tijdsverschil toch in slaap gekukkeld. Wat zijn die baby's toch irritant met hun gehuil iedereen heeft zich eraan zitten irriteren behalve de ouders want die sliepen gewoon rustig door. Trouwens de gerechten kip of varken met rijst kwamen nu ook wel me neus uit.

Eenmaal aangekomen in sydney voel je de spanning stijgen en merk je dat het avontuur nu echt gaat beginnen en dat je hier het aankomend jaar rondloopt. De spanning zat er bij mij goed in. Gelukkig heb ik de eerste vijf dagen nog met dit opzich wel gezellige groepje met allerlei accenten. We hebben in sydney het wel bekende Opera House opgezocht. En zijn hierna naar ons hostel gereden waar we de komende 5 dagen zullen overnachten. We hebben vanavond een heerlijke bbq met een paar locale hapjes zoals onderandere kangeroe biefstuk en de goedkope wijn waar iedereen over praat goon. Het is best te drinken maar heb het rustig aan gedaan morgen staat me weer een drukke dag te wachten. Bankrekening aanvragen sim kaartjes ect ect.

Het is nu 22:52 iedereen ligt al lekker te slapen dus ik rond het hiermee af morgen moeten we half 7 beneden staan om te onbijten. Kan eigenlijk niet wachten om me eigen gang te gaan en niet steeds naar de klok te hoeven kijken. Heb trouwens niet echt in de gaten nog welke dag enzo het nou is vanwege de tijdsverschillen.

Ben benieuwd naar aankomende dagen. Het surfen / blue mountains. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Slaaplekker!!



  • 15 Oktober 2015 - 17:25

    Marciano Perez:

    Top verslag bryan!
    Ik ga ook naar Australië met de boys.

  • 15 Oktober 2015 - 17:35

    Marco En Amelita:

    Hoi kerel, we zijn blij dat de lange vliegreis erop zit en goed en veilig is verlopen. Leuk eerste verslag, we verwachten er natuurlijk meer. We wensen je de komende dagen veel plezier met de groep.

Tags: Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 19282

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: