Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Bryan

25 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

Goedenavond,

Ben aangekomen in Melboune de stad is op het eerste oog erg mooi. Hele hoge gebouwen, mooie street art. Ik voel me hier al meteen meer op me gemak dan in Sydney. Dat was heel erg commercieel. Ik heb een goede treinrit achter de rug heb gelukkig wel even me ogen dicht kunnen doen. Maar niet echt kunnen liggen. Ik had mijn hostel al geboekt, maar de meiden blijken hetzelfde hostel geboekt te hebben als ik. Dus we trekken samen nog even door naar ons volgende hostel. Deze is erg groot en schoon en je merkt meteen al het verschil met Sydney. We zijn om 8 uur aangekomen dus, konden helaas nog niet inchecken dit kan pas om 14:00. De receptie gaf ons de tip om een gratis tour te gaan doen door Melbourne. Dus deze hebben we dan ook meteen gedaan. Het was een erg nuttige en leuke rondleiding. We hebben oude gevangenissen gezien, bibliotheken, parkjes en steegjes met graffiti art. Inmiddels is het al 14:00 en zijn we klaar met onze tour en konden we eindelijk gaan slapen in ons hostel. Mijn nieuwe roommates zijn niet zo leuk en spraakzaam als de vorige. Er is 1 Nederlandse jongen en 1 meisje uit de UK en 1 man uit China. De volgende dag ben ik nogmaals de stad in gegaan om het op me gemak met mijn chineze kamergenoot de stad te bezichtigen. Ik merk toch al gauw dat de mensen hier al minder sociaal en aardig zijn dan in Sydney. Het komt misschien door alle buitenlanders hier. Het stikt van de Duitsers en Engelse. Nu maar weer vroeg naar bed. Nog even beetje bij komen van afgelopen dagen. Goodnight xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19176

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: