Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bryan Eegerdingk - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Sydney

Blijf op de hoogte en volg Bryan

24 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Goedenavond lezers,

Mijn laatste twee dagen in sydney waren erg leuk. Had leuke roommates 1 Franse 1 Italiaan waar ik het erg goed mee kon vinden. Ben met hun de stad Sydney nog maar eens goed gaan bezichtigen. In een museum geweest wat mij normaliter weinig doet, maar moet zeggen dat deze erg mooi was en erg groot. Ook zijn we in het wel bekende Opera House gegaan en omliggende parken. Het weer was deze dagen wel erg slecht. Dan denk je in Australië te zijn en heb ik nu al 4 dagen slecht weer gehad met harde regen hozen. Het hostel was erg gezellig. De avonden hebben we nog meer kaart spellen gespeeld en zijn we wezen stappen naar bekende clubs in de city. Deze waren GEWELDIG heb me heel erg vermaakt en wat een mooie en grote club amazing. De twee Nederlandse meiden waarmee ik misschien een autorit naar Melbourne zou maken hebben helaas geen auto kunnen fixen. Dus hebben we trein tickets naar Melbourne gekocht. Deze doet er 10 uur over, maar gelukkig is het een nacht trein waar ik hopelijk in kan slapen. Heb Sydney nu wel gehad op naar me volgende bestemming. Good night lezers xxx Ps: merk dat het Nederlands praten nu al lastiger begint te worden na dagen lang engels praten met mijn kamer genoten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Bryan

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 19171

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 23 Oktober 2016

Backpacken in Thailand

21 September 2016 - 26 September 2016

Backpacken in Singapore

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

19 Augustus 2016 - 21 September 2016

Backpacken in Indonesië

11 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Backpacken in Dubai

13 Oktober 2015 - 04 Augustus 2016

Backpacken in Australië

07 Januari 2016 - 01 April 2016

Backpacken in New Zealand

Landen bezocht: